29 січня 2018 року у Центральній загальноосвітній школі
І-ІІІ ступенів відбулося засідання педагогічної ради з теми «Творче впровадження ідей В.О.Сухомлинського про
вдосконалення розумового виховання учнів». На розгляд
засідання педагогічної ради школи були винесені питання:
1) Актуальні
проблеми розумового виховання школярів у педагогічній спадщині
В.О.Сухомлинського і практиці роботи сучасної школи.
2) Світ природи як головна школа розвитку розумових здібностей учнів.
3) Активна діяльність
учнів у процесі навчання – необхідна умова розумового виховання.
4) В.О.Сухомлинський
про шляхи розвитку мислення і розумових здібностей учнів, формування культури
розумової праці.
В плані
підготовки до педради, з
15.01.18р. – 19.01.18р. проводилися відкриті уроки. Аналіз відвіданих уроків
показав, що кожен вчитель використовує свої методи і форми розвитку мислення і розумових здібностей учнів,
формування культури розумової праці.
Питання
розумового виховання були в центрі уваги всіх праць В. О. Сухомлинського та в
його практичній діяльності. Його одержимість цією проблемою знаходимо в праці
"Як виховати справжню людину". Говорячи про образ ідеальної людини,
яку слід назвати справжньою, В. Сухомлинський вважає, що такій людині поряд з
іншими якостями повинні бути властиві "інтелектуальне багатство, творчий
розум, прагнення жити у світі думок, постійне бажання збагачувати і розвивати
свій розум".
Немає коментарів:
Дописати коментар